Home » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Obowiązuje do 24.12.2014.

§ 1 [Użytkownicy]
1. Niniejszy system sprzedaży skierowany jest do wszystkich Klientów (także indywidualnych) na terenie UE. Wszystkie ceny na stronie podane są BRUTTO
2. Stronami transakcji są: KLIENT [użytkownik posiadający zdolność do czynności prawnych] i SPRZEDAJĄCY [firma GSM-SUPPORT, 31-420 Kraków, ul. Bitschana 2/38, NIP 945-185-21-64, Regon 120203925, której własnością jest sklep internetowy w aktualnej domenie].
3. Każda osoba może dowolnie przeglądać informacje zawarte w sklepie jako "Gość" bez konieczności rejestracji się w nim i dokonywania zakupów.
4. Osoby chcące zamawiać produkty z f-rą wewnątrzwspólnotową ze stawką podatku VAT - 0 obowiązane są przesłać mailem lub faksem dokument zaświadczający nadanie unijnego NIP-u. Jednakże dla tych osób jedyną możliwą formą płatności jest przedpłata na konto.
Po ustaleniu ceny produktów i wysokości kosztów przesyłki podajemy wartość do wpłacenia na konto. Zwrócić należy uwagę, na fakt pobierania przez banki prowizji. Na nasze konto ma dotrzeć kwota "do zapłaty". Przesyłkę realizujemy w takim przypadku za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurieskiej. Czas dostarczenia ok 7 dni roboczych.

§ 2 [Rejestracja]
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi i adresowymi.
2. Klient dokonujący zakupów zobligowany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza oznaczonych jako obowiązkowe.
3. Sprzedający zaznacza, że zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie wprowadzonych danych, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim.

§ 3 [Oferta sklepu]
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferta była rzetelna i aktualna.
2. Oferowane towary są najwyższej jakości i pochodzą ze znanych firmie źródeł.
3. Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem. Służą do tego opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów i w karcie każdego produktu. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub Klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt poprzez email, telefonicznie lub w inny podany na stronie.
4. Prosimy o wcześniejszy kontakt abyśmy mogli ustalić czy dany produkt jest na magazynie.

§ 4 [Realizacja zamówień]
1. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie.
2. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok za pośrednictwem strony internetowej.
3. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie towary, jakie Klient ma zamiar kupić, to aby złożyć zamówienie należy wcisnąć przycisk "ZAMÓW". Intuicyjny mechanizm sklepu przeprowadzi Klienta przez wszystkie fazy, począwszy od wyboru ilości towaru, formy dostawy, sposobu płatności, na wysłaniu zamówienia kończąc.
4. Zamówienie potwierdzane są pocztą elektroniczną poprzez kliknięcie w link z maila potwierdzającego.
5. W przypadku braku możliwości uzyskania potwierdzenia, złożone zamówienie zostanie anulowane. Nie dotyczy stałych klientów.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania adresu email [lub numeru telefonu] pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
7. Jeżeli zamawiamy dany produkt w ilości hurtowej, będzie wymagana przedpłata na konto firmowe w postaci całości kwoty zamówienia lub częściowej zaliczki.
8. Zamówienia będą realizowane według kolejności zgłoszeń.
9. Łączny czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych, w zależności od czasu złożenia zamówienia, na który składa się czas realizacji zamówienia przez sklep i czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską lub pocztę. Istnieją jednak pozycje, których dostępność w danym momencie jest ograniczona. W każdym przypadku okres realizacji zamówienia nie może przekroczyć siedmiu dni.
10. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny.

§ 5 [Warunki płatności]
1. Przedpłata na konto Sprzedającego. Jeżeli wybierzecie Państwo formę płatności 'przelew' zawsze możecie zaoszczędzić przy małej przesyłce. Nr konta firmowego otrzymacie w mailu potwierdzającym dokonanie zakupów. Na druku wpłaty/polecenia przelewu, w polu "tytułem" należy podać nr zamówienia.
2. Wysyłka za pobraniem [Klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki].
3. Wszystkim firmom wystawiamy f-ry automatycznie, jeżeli podany zostanie NIP i nazwa firmy.

§ 6 [Sposób dostawy]
1. Sprzedający dostarcza przesyłki na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej [czas dostarczenia 1 - 2 dni w zależności od kolejności zamówienia w danym dniu] i firmy kurierskich. W krajach UE także pocztą chyba ze klient zaznaczy, że woli kurierem określonej firmy dostępnej dla sprzedającego.

§ 7 [Ceny i Koszty]
1. Wszystkie ceny towarów, które znajdują się w ofercie sklepu, wyrażone są w złotych polskich lub po przełączeniu w USD, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
2. Ceną wiążącą jest cena uzyskana podczas sprzedaży.
3. Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia i pobrania, które pokrywa Klient.
4. Koszt dostarczenia i pobrania przesyłki obliczany jest automatycznie podczas składania zamówienia.

§ 8 [Gwarancja satysfakcji - zwroty]
1. Z zakupionego towaru Klient może zrezygnować bez podania przyczyny lub wymienić na inny na własny koszt w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru przez klienta.
2. Sprzedający przekazuje pieniądze na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi Klient.
3. Sprzedający nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

§ 9 [Reklamacje]
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Klienta w idealnym stanie.
2. Po otrzymaniu przesyłki zalecamy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Klienta i doręczyciela.
3. Jeżeli Klient stwierdzi inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go do Sprzedającego zwykłą przesyłką pocztową z opisem wady i adresem zwrotnym.
4. Po przyjęciu reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, Klientowi zwrócona zostaną pieniądze.

§ 10 [Bezpieczeństwo]
1. Przy realizacji zamówień stosujemy bezpieczny protokół SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.
2. Cała poczta wchodząca i wychodząca jest skanowana, a zawirusowane przesyłki są usuwane.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" Klienci sklepu mają m.in. prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania swoich danych oraz żądania usunięcia danych z bazy.
4. Sprzedający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie danych wprowadzonych w ankiecie rejestracyjnej. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim.
5. Szczegółowe zasady przyjęte przez Sprzedającego w zakresie ochrony prywatności Klientów znajdują się w dokumencie "Ochrona prywatności".

§ 11 [Postanowienia końcowe]
1. Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki oraz inne nieprawidłowości w działaniu, uprzejmie prosimy zgłosić nam ten fakt
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się właściwe przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, w szczególności, ustawy o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.
W przypadku jakichkolwiek niejasności bądź wątpliwości, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.